Tuesday, March 16, 2010

TenSionku Sebalku


Ni pic hutan mane aku rembat..ah! peduli laa..janji hutan..
tempat cam gini jgk..same jek!


EEE..nak marah pom de nih..myb aku buat2 xpaham keadaan pakwe aku time nih..
xpeduli laa..(skill jahat)
sape soh die pegi kat gunung batu putih tue! aku x suruh..biar dah terang2 dye cakap kat aku die minat nak pegi...Aku tetap x peduli...

Hari pertama pegi..masih dengar bunyi nfon..mesej..kol...biarpon hanya sekejap..
nih..dah bape hari xmesej n kol aku..(Sebenarnya sepanjang kenal dye..xlekang ngan mesej n kol..biar jarak je pisah)
ala...mane penah berenggang mesej n kol..:D

hehe..aku masih buat2 xpaham pe yang blaku sebenarnya..myb nfon die kehabisan bateri ker...kdit habis ker..aku tetap xpeduli..
bukan aku xpaham..saje nak menyakitkan hati...jahat aku!

Hakikiatnya aku rindu sangat pada die..xterkata!
:(
n
Aku masih xpeduli ape pom alasan die lepas nih...
aku memang cemburu! (sifat jahat)

yelaa..dari kecik agi aku nak sangat gi tempat2 cam gitu..tapi yela..xberkesempatan lamgsung..
penah aku bagitahu dye pasal ni..die siap gelak2kn aku.cam gelak sindir gitu..
ciss!
sampai ati U!

yela mentang2 dapat pegi kat gunung tue! :(

Terasa laar!

ape pom lepas nih..aku tetap nak tarik muka 1 sen!
:(, :(


No comments:

Post a Comment